Friend or Foe? Investigating the Alignment of English Language Teaching (ELT) Textbooks with the National English Curriculum Standards

There is an ongoing concern regarding the alignment of textbooks with curriculum standards across different subjects. Such studies have emphasized the critical, yet complex, role of textbooks in bridging pedagogical practices with curricular reforms. The present research builds upon these discussion...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:The Asia-Pacific education researcher Ročník 34; číslo 2; s. 793 - 801
Hlavní autori: Sukying, Apisak, Barrot, Jessie S.
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: Singapore Springer Nature Singapore 01.04.2025
Springer Nature B.V
Predmet:
ISSN:0119-5646, 2243-7908
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.