Assessing the Quality of Argumentative Texts: Examining the General Agreement Between Different Rating Procedures and Exploring Inferences of (Dis)agreement Cases

Assessing argumentative writing skills is not a straightforward task, as multiple elements need to be considered. In function of providing feedback to students and keeping track of their progress, evaluating argumentative texts in a suitable, valid and efficient way is important. In this state-of-th...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Frontiers in education (Lausanne) Ročník 7
Hlavní autori: Landrieu, Yana, De Smedt, Fien, Van Keer, Hilde, De Wever, Bram
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: Frontiers Media S.A 04.05.2022
Predmet:
ISSN:2504-284X, 2504-284X
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.