Teaching Antonyms to Arabic-Speaking EFL Learners

This study investigates the impact of different teaching techniques, e.g. projecting pictures using an overhead projector and the traditional way of teaching, in improving Arabic-speaking EFL learners’ production of antonyms in English. A production test was administered, including 20 pairs of anton...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:International journal of emerging technologies in learning Ročník 14; číslo 18; s. 16
Hlavní autori: Altakhaineh, Abdel Rahman Mitib, Hajjo, Maram H.
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: Vienna International Association of Online Engineering (IAOE) 01.01.2019
Predmet:
ISSN:1863-0383, 1863-0383
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.