Attention to L2 morpho-syntactic form across visual and aural modalities and the modulation of working memory: ERP evidence

The allocation of L2 learners’ attention to meaning and form across visual and aural modalities has been a critical area of research for decades. However, there is ongoing debate about whether L2 learners struggle to attend to both meaning and form simultaneously in the aural modality. This study in...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Journal of neurolinguistics Ročník 76; s. 101286
Hlavní autori: Zhuang, Binyuan, Hu, Shuting, Liang, Lijuan
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: Elsevier Ltd 01.11.2025
Predmet:
ISSN:0911-6044
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.