THE INVESTIGATION OF NOVICE PROGRAMMERS’ DEBUGGING BEHAVIORS TO INFORM INTELLIGENT E-LEARNING ENVIRONMENTS: A CASE STUDY

This study aims to provide a comprehensive and in-depth investigation of the debugging process in programming teaching in terms of cognitive and metacognitive aspects, based on programming students who demonstrate low, medium, and high programming performance and to propose instructional strategies...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:The Turkish online journal of distance education TOJDE Ročník 21; číslo 3; s. 142 - 155
Hlavní autori: TÜRKMEN, Gamze, CANER, Sonay
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: Anadolu University 01.07.2020
Predmet:
ISSN:1302-6488, 1302-6488
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.