The effects of block‐based visual and text‐based programming training on students' achievement, logical thinking skills, and motivation

Background Studies on the effectiveness of block‐based environments continue to produce inconsistent results. A strong reason for this is that most studies compare environments that are not equivalent to each other or to the level of learners. Moreover, studies that present evidence of the effective...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Journal of computer assisted learning Ročník 39; číslo 2; s. 644 - 658
Hlavní autori: Saygıner, Şenol, Tüzün, Hakan
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: Chichester, UK John Wiley & Sons, Inc 01.04.2023
Wiley
Wiley Subscription Services, Inc
Predmet:
ISSN:0266-4909, 1365-2729
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.