Student perspectives on AI‐supported formative assessment in pharmacology

High-quality feedback is crucial for helping medical students understand and apply core concepts of pharmacology, yet personalized feedback is resource-intensive to produce. Artificial intelligence (AI) offers a potential solution, but little is known about students' perspectives on AI-generate...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:British journal of clinical pharmacology
Hlavní autori: Berg, Jon Andsnes, Repstad, Øyvind, Serkland, Trond Trætteberg, Mork, Tiril Egset, Bru, Christian, Tenstad, Olav, Kvernenes, Monika
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: England 29.08.2025
Predmet:
ISSN:0306-5251, 1365-2125, 1365-2125
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.