Revolution-bump mapping with texture function adjustment according to the geometry of the revolved object

Nowadays, 3D computer graphics are firmly anchored in our daily lives, extending across a multitude of distinct fields. Although each field follows its specific objectives, two major objectives are taken into consideration: realism and rendering speed. This is why image-based rendering (IBMR) techni...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Journal of graphic engineering and design Ročník 16; číslo 1; s. 51 - 62
Hlavní autori: Ragragui, Anouar, Chahdi, Adnane Ouazzani, Arbah, Amina, El Moubtahij, Hicham, Halli, Akram, Satori, Khalid
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: Novi Sad University of Novi Sad 01.03.2025
Predmet:
ISSN:2217-379X, 2217-9860
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.