Representation of the “Quality” Category in the Advertising Text of the Turn of the 20th Century (Based on Ural Press)
This article considers the features of the representation of the category of “quality” in advertising texts at the turn of the twentieth century. The author refers to daily and weekly regional periodicals of the time: Ural’skaia Zhizn’, Ural’skij Listok, Ekaterinburgskaia Nedelia, Delovoi Korrespond...
Uložené v:
| Vydané v: | Izvestiâ Uralʹskogo federalʹnogo universiteta. Seriâ 2, Gumanitarnye nauki Ročník 25; číslo 2; s. 211 - 225 |
|---|---|
| Hlavný autor: | |
| Médium: | Journal Article |
| Jazyk: | English |
| Vydavateľské údaje: |
Ural Federal University Press
01.01.2023
|
| Predmet: | |
| ISSN: | 2227-2283, 2587-6929 |
| On-line prístup: | Získať plný text |
| Tagy: |
Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
|
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!