Representation of the “Quality” Category in the Advertising Text of the Turn of the 20th Century (Based on Ural Press)

This article considers the features of the representation of the category of “quality” in advertising texts at the turn of the twentieth century. The author refers to daily and weekly regional periodicals of the time: Ural’skaia Zhizn’, Ural’skij Listok, Ekaterinburgskaia Nedelia, Delovoi Korrespond...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Izvestiâ Uralʹskogo federalʹnogo universiteta. Seriâ 2, Gumanitarnye nauki Ročník 25; číslo 2; s. 211 - 225
Hlavný autor: Rozhkova, Polina A.
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: Ural Federal University Press 01.01.2023
Predmet:
ISSN:2227-2283, 2587-6929
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.