Difference not deficit: The Teach-Assess-Teach dialectical pedagogical model for transformative education

Abstract only This quote from Vygotsky indicates how education functions as a mechanism for political ends. This is perhaps most evident in a country such as South Africa where the apartheid regime systematically undereducated and marginalised black[1] students in schools in a bid to produce workers...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Kulʹturno-istoricheskai͡a︡ psikhologii͡a Ročník 21; číslo 3; s. 106 - 113
Hlavný autor: Hardman, J.
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: Moscow State University of Psychology and Education 15.09.2025
ISSN:1816-5435, 2224-8935
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.