Language teacher education through social activity: the cultural-social-historical perspective from Brazil to the BRICS
Abstract only This article analyses how language teacher education in Brazil can be reimagined through the lens of cultural-historical activity theory (CHAT), addressing broader educational challenges shared across BRICS countries for social transformation (Tanzi Neto, 2021). Drawing from a Critical...
Uložené v:
| Vydané v: | Kulʹturno-istoricheskai͡a︡ psikhologii͡a Ročník 21; číslo 3; s. 156 - 165 |
|---|---|
| Hlavní autori: | , , |
| Médium: | Journal Article |
| Jazyk: | English |
| Vydavateľské údaje: |
Moscow State University of Psychology and Education
15.09.2025
|
| ISSN: | 1816-5435, 2224-8935 |
| On-line prístup: | Získať plný text |
| Tagy: |
Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
|
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!