Language teacher education through social activity: the cultural-social-historical perspective from Brazil to the BRICS

Abstract only This article analyses how language teacher education in Brazil can be reimagined through the lens of cultural-historical activity theory (CHAT), addressing broader educational challenges shared across BRICS countries for social transformation (Tanzi Neto, 2021). Drawing from a Critical...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Kulʹturno-istoricheskai͡a︡ psikhologii͡a Ročník 21; číslo 3; s. 156 - 165
Hlavní autori: Tanzi Neto, A., Diegues, U.C.C., Magalhaes, M.C.
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: Moscow State University of Psychology and Education 15.09.2025
ISSN:1816-5435, 2224-8935
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.