Play brigade project Brincadas as insurgent pedagogy: play, agency, and transformation in the context of BRICS+ education

Abstract only This article presents the Brincadas-COLINA project, a Brazilian educational initiative that emerges at the intersection of geopolitical changes and epistemic reconfigurations in BRICS+ societies. Based on the principles of engaged multiliteracy, curriculum de-encapsulation, and Insurge...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Kulʹturno-istoricheskai͡a︡ psikhologii͡a Ročník 21; číslo 3; s. 145 - 155
Hlavní autori: Liberali, F.C., Lemos, M., Modesto-Sarra, L.K.
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: Moscow State University of Psychology and Education 15.09.2025
ISSN:1816-5435, 2224-8935
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.