HIV-themed escape room and perceived impact on learning among undergraduate pharmacy students in a game-naïve university: A cross-sectional study

This study aims to evaluate the acceptability of an HIV-themed escape room activity and the perceived impact on the learning outcomes, and knowledge of HIV management, among pharmacy students at the University of Nigeria, Nsukka. The study was conducted in three different HIV-themed escape rooms des...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Currents in pharmacy teaching and learning Ročník 18; číslo 3; s. 102537
Hlavní autori: Agbo, Chinonyelum Emmanuel, Ugochukwu, Ezinwanne Jane, Isah, AbdulMuminu, Olanrewaju, Omotayo Faith, Ubaka, Chukwuemeka Michael
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: United States Elsevier Inc 01.03.2026
Predmet:
ISSN:1877-1297, 1877-1300, 1877-1300
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.