EFL Teachers’ Perceptions of Technology-Enhanced Differentiated Reading Instruction (TEDRI): Issues and Challenges

English as a Foreign Language (EFL) teachers are under pressure to address today’s educational demands, such as the use of digital technology in the classroom and the need to improve students’ literacy skills. To shed light on these matters, this study examines the EFL teachers’ perceptions of imple...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Journal of language teaching and research Ročník 16; číslo 2; s. 556 - 563
Hlavní autori: Riswandi, Diki, Mujiyanto, Januarius, Fitriati, Sri Wuli, Sukarno
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: London Academy Publication Co., LTD 01.03.2025
Academy Publication Co., Ltd
Predmet:
ISSN:1798-4769, 2053-0684
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.