Development of an Algorithm for Internet Marketing Strategy Implementation: A Case Study in the EU Hotel and Restaurant Sector

This article is dedicated to the development of an algorithm for the implementation readiness of an Internet marketing information technology strategy within the enterprise context, specifically focusing on the EU market's hotel and restaurant services sector. The research adopts modern quantit...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Ingénierie des systèmes d'Information Ročník 28; číslo 6; s. 1549 - 1556
Hlavní autori: Kolisnychenko, Tetiana, Sefikhanova, Kateryna, Kapral, Olha, Karpenko, Vitalii, Sylkin, Oleksandr
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: Edmonton International Information and Engineering Technology Association (IIETA) 01.12.2023
Predmet:
ISSN:1633-1311, 2116-7125
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.