Features of Educational Motivation and Emotional Attitude to Learning of 4-grade Students (on the Example of Traditional and Developmental Education)

The article presents the results of a study of educational motivation and emotional experiences of junior schoolchildren studying in different didactic systems (N=54). It was revealed what motives are leading among students of the 4th grade and whether there are differences in the emotional attitude...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Psihologo-pedagogičeskie issledovaniâ Ročník 14; číslo 1; s. 32 - 48
Hlavní autori: Voronkova, I.V., Lagutina, E.N., Adaskina, A.A.
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: Moscow State University of Psychology and Education 01.04.2022
Predmet:
ISSN:2587-6139, 2587-6139
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.