Student Teachers’ Study Profiles — Longitudinal Perspective to Research-Based Teacher Education

This study examined student teachers’ study profiles and achievement levels from selection through to the bachelor’s phase of their teacher education programmes. The latent profile analysis revealed two student teacher study profile subgroups associated with varying study achievement levels from the...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Professions and professionalism Ročník 14; číslo 1
Hlavní autori: Lähteenmäki, Marko, Mikkilä-Erdmann, Mirjamaija, Laakkonen, Eero, Warinowski, Anu, Clinton, Janet
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: OsloMet — Oslo Metropolitan University 08.11.2024
ISSN:1893-1049, 1893-1049
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.