Qualitative Coding with GPT-4 Where it Works Better

This study explores the potential of the large language model GPT-4 as an automated tool for qualitative data analysis by educational researchers, exploring which techniques are most successful for different types of constructs. Specifically, we assess three different prompt engineering strategies —...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Journal of Learning Analytics Ročník 12; číslo 1; s. 169 - 185
Hlavní autori: Liu, Xiner, Zambrano, Andres Felipe, Baker, Ryan S., Barany, Amanda, Ocumpaugh, Jaclyn, Zhang, Jiayi, Pankiewicz, Maciej, Nasiar, Nidhi, Wei, Zhanlan
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: 27.03.2025
ISSN:1929-7750, 1929-7750
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.