Gender Moderation on Students’ Adoption of WhatsApp for Learning-Support Communication in Sub-Saharan Africa

Gender moderation in students’ adoption of WhatsApp for supporting distance learning has not been explored. This study applied the Unified Theory of Acceptance and Use of Technology model to analyze the moderation effects of gender on students’ adoption intentions of WhatsApp for learning. Multi-sta...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Journal of educational technology development and exchange Ročník 18; číslo 1; s. 154 - 174
Hlavní autori: Yeboah, Douglas, Nyagorme, Paul, Bervell, Brandford, Koi-Akrofi, Godfred Yaw, Bempong, Awo Esaah
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: 2025
ISSN:1941-8035, 1941-8035
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.