GPU-Based Optimization of a Free-Viewpoint Video System

We present a method for optimizing the reconstruction and rendering of 3D objects from multiple images by utilizing the latest features of consumer-level graphics hardware based on shader model 4.0. We accelerate visual hull reconstruction by rewriting a shape-from-silhouette algorithm to execute on...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Electronic letters on computer vision and image analysis Ročník 7; číslo 2; s. 120 - 133
Hlavní autori: Orman, Neal, Kim, Hansung, Sakamoto, Ryuuki, Toriyama, Tomoji, Kogure, Kiyoshi, Lindeman, Robert
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: Computer Vision Center Press 19.02.2008
Predmet:
ISSN:1577-5097, 1577-5097
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.