Implementation of ethnoscience-based electronic modules in high school biology learning: A systematic literature review
The implementation of ethnoscience-based e-modules in biology learning is an innovation that integrates science with local culture. This study aims to identify relevant biology topics, benefits, and challenges in implementing ethnoscience-based e-modules through a systematic review of the literature...
Uložené v:
| Vydané v: | JPBI (Jurnal Pendidikan Biologi Indonesia) Ročník 11; číslo 1; s. 304 - 314 |
|---|---|
| Hlavní autori: | , |
| Médium: | Journal Article |
| Jazyk: | English |
| Vydavateľské údaje: |
University of Muhammadiyah Malang
22.03.2025
|
| Predmet: | |
| ISSN: | 2442-3750, 2527-6204 |
| On-line prístup: | Získať plný text |
| Tagy: |
Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
|
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!