Implementation of ethnoscience-based electronic modules in high school biology learning: A systematic literature review

The implementation of ethnoscience-based e-modules in biology learning is an innovation that integrates science with local culture. This study aims to identify relevant biology topics, benefits, and challenges in implementing ethnoscience-based e-modules through a systematic review of the literature...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:JPBI (Jurnal Pendidikan Biologi Indonesia) Ročník 11; číslo 1; s. 304 - 314
Hlavní autori: Herlinawati, Nabila, Suhartini, S.
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: University of Muhammadiyah Malang 22.03.2025
Predmet:
ISSN:2442-3750, 2527-6204
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.