STRATEGIC PLAN FOR INTERNAL EMPLOYER BRANDING AT INDONESIA TELECOMMUNICATION COMPANY FOR THE PERIOD 2024-2025

Purpose: Amidst ongoing changes, employer branding is crucial for attracting and retaining top talent. Given the competitive job market, it's essential to establish the company as an appealing workplace. This study aims to develop an internal employer branding strategy for Company for 2024-2025...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:International Journal of Professional Business Review Ročník 9; číslo 4; s. e04652
Hlavní autori: Ghaisani, Nurul, Saragih, Eva Hotnaidah
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: 23.04.2024
Predmet:
ISSN:2525-3654, 2525-3654
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.