Komunikazio-antsietatea, hezkuntza formala eta euskarazko hizkera informalaren ikas-irakaskuntza
Artikulu honetan, hezkuntza formalean hizkera informala aisialdi antolatuaren eta ikasgela barruko jarduera ludikoen bitartez lantzeak haurren hizkuntza-antsietatean izan dezakeen eraginari buruzko ikerketa bat aurkezten da. Ikerlana metodo mistoan eta diseinu konkurrentean egin da eta bertan parte...
Uloženo v:
| Vydáno v: | Fontes linguae vasconum číslo 138; s. 587 - 616 |
|---|---|
| Hlavní autoři: | , |
| Médium: | Journal Article |
| Jazyk: | angličtina |
| Vydáno: |
Pamplona
Gobierno de Navarra, Fondo de Publicaciones
30.12.2024
Gobierno de Navarra |
| Témata: | |
| ISSN: | 0046-435X, 2530-5832 |
| On-line přístup: | Získat plný text |
| Tagy: |
Přidat tag
Žádné tagy, Buďte první, kdo vytvoří štítek k tomuto záznamu!
|
Buďte první, kdo okomentuje tento záznam!