Code Adventure: An Educational Game for Learning JAVA Programming

The purpose of this project is to (1) develop an educational game for learning in a JAVA programming course for undergraduate students, (2) compare the learning achievements of educational games and lectures, and (3) assess learner game acceptance with learning through games. The sample used in this...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:International journal of interactive mobile technologies Ročník 17; číslo 22; s. 26 - 37
Hlavní autori: Uiphanit, Thanakorn, Janpla, Satien, Chutosri, Thatsanan, Liangyoo, Pongpisid, Wattanaprapa, Natcha, Kingsuwankul, Pongsakorn, Bunchongkien, Wannarat, Chiewchan, Phachaya, Intarapoo, Aekkaphob, Nititerapad, Chunyarat
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: 27.11.2023
ISSN:1865-7923, 1865-7923
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.