The Method of Probabilistic Forecasting as a Tool of the Psycholinguistic Analysis of a Creolised Text: The Perception of Social Advertising Codes
This article verifies the congruence of the verbal and nonverbal codes of social advertising in terms of the expression of the transmitted idea, which makes it possible to adequately restore the lacunarised text (with the slogan excluded while preserving the visual sequence). It is proved that in th...
Uložené v:
| Vydané v: | Izvestiâ Uralʹskogo federalʹnogo universiteta. Seriâ 2, Gumanitarnye nauki Ročník 24; číslo 1; s. 253 - 265 |
|---|---|
| Hlavní autori: | , |
| Médium: | Journal Article |
| Jazyk: | English Russian |
| Vydavateľské údaje: |
Ural Federal University Press
01.03.2022
|
| Predmet: | |
| ISSN: | 2227-2283, 2587-6929 |
| On-line prístup: | Získať plný text |
| Tagy: |
Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
|
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!