The Method of Probabilistic Forecasting as a Tool of the Psycholinguistic Analysis of a Creolised Text: The Perception of Social Advertising Codes

This article verifies the congruence of the verbal and nonverbal codes of social advertising in terms of the expression of the transmitted idea, which makes it possible to adequately restore the lacunarised text (with the slogan excluded while preserving the visual sequence). It is proved that in th...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Izvestiâ Uralʹskogo federalʹnogo universiteta. Seriâ 2, Gumanitarnye nauki Ročník 24; číslo 1; s. 253 - 265
Hlavní autori: Gridina, Tatiana A., Konovalova, Nadezhda I.
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Russian
Vydavateľské údaje: Ural Federal University Press 01.03.2022
Predmet:
ISSN:2227-2283, 2587-6929
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.