A Comparative Case Study to Experiences of High School Students Using Text-Based versus Hybrid-Based Environments in Programming Education

This study aimed to comparatively determine the experiences of high school students in programming language education via text-based or hybrid-based programming environments. A comparative case study was conducted in this study. The participants consisted of a total of 19 high school students with n...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:E- Kafkas eğitim araştırmaları dergisi (Online) Ročník 9; číslo 2; s. 492 - 512
Hlavní autori: UNAL, Alper, TOPU, Fatma Burcu
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: Kafkas University 30.08.2022
Predmet:
ISSN:2148-8940, 2148-8940
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.