Preservice Teachers’ Experiences in Experiential Instruction in Place Value
This study explored Kolb’s four-phase experiential learning cycle in the teaching and learning of place value at the University level. I deployed quasi-experimental pretest-posttest design with a sample of 42 preservice teachers who are undergoing education and training in the University to be becom...
Uložené v:
| Vydané v: | Indonesian journal of science and mathematics education Ročník 6; číslo 1; s. 11 - 25 |
|---|---|
| Hlavný autor: | |
| Médium: | Journal Article |
| Jazyk: | English Indonesian |
| Vydavateľské údaje: |
Unit Riset dan Publikasi Ilmiah FTK UIN Raden Intan Lampung
31.03.2023
|
| Predmet: | |
| ISSN: | 2615-8639, 2615-8639 |
| On-line prístup: | Získať plný text |
| Tagy: |
Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
|
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!