Preservice Teachers’ Experiences in Experiential Instruction in Place Value

This study explored Kolb’s four-phase experiential learning cycle in the teaching and learning of place value at the University level. I deployed quasi-experimental pretest-posttest design with a sample of 42 preservice teachers who are undergoing education and training in the University to be becom...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Indonesian journal of science and mathematics education Ročník 6; číslo 1; s. 11 - 25
Hlavný autor: Ali, Clement Ayarebilla
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Indonesian
Vydavateľské údaje: Unit Riset dan Publikasi Ilmiah FTK UIN Raden Intan Lampung 31.03.2023
Predmet:
ISSN:2615-8639, 2615-8639
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.