Enhancing University Students’ Listening Comprehension Using the TOEFL Learning English Application (MALL) : A Quantitative Study

This study investigates the effectiveness of the TOEFL Learning English Application in enhancing the listening comprehension skills of English as a Foreign Language (EFL) learners and explores students’ perceptions of its use. A descriptive quantitative design was employed involving 45 English Educa...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Journal of educational technology development and exchange Ročník 18; číslo 3; s. 186 - 206
Hlavní autori: Nuriza Johan, Andrea, Fitriati, Sri Wuli, Mujiyanto, Januarius Wuli, Widhiyanto, Widhiyanto Wuli
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: 2025
ISSN:1941-8035, 1941-8035
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.