Ghanaian Indigenous Conception of Real Mathematics Education in Teaching and Learning of Mathematics
Ghana abounds in indigenous resources but little mathematics has been conceptualised. The study therefore applied the four trends of real mathematics education on five main Ghanaian indigenous materials. The design was quasi-experimental non-equivalent groups of experimental (80) and control (70) st...
Uložené v:
| Vydané v: | Indonesian journal of science and mathematics education Ročník 4; číslo 1; s. 37 - 47 |
|---|---|
| Hlavný autor: | |
| Médium: | Journal Article |
| Jazyk: | English Indonesian |
| Vydavateľské údaje: |
Unit Riset dan Publikasi Ilmiah FTK UIN Raden Intan Lampung
31.03.2021
|
| Predmet: | |
| ISSN: | 2615-8639, 2615-8639 |
| On-line prístup: | Získať plný text |
| Tagy: |
Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
|
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!