Ghanaian Indigenous Conception of Real Mathematics Education in Teaching and Learning of Mathematics

Ghana abounds in indigenous resources but little mathematics has been conceptualised. The study therefore applied the four trends of real mathematics education on five main Ghanaian indigenous materials. The design was quasi-experimental non-equivalent groups of experimental (80) and control (70) st...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Indonesian journal of science and mathematics education Ročník 4; číslo 1; s. 37 - 47
Hlavný autor: Ali, Clement Ayarebilla
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Indonesian
Vydavateľské údaje: Unit Riset dan Publikasi Ilmiah FTK UIN Raden Intan Lampung 31.03.2021
Predmet:
ISSN:2615-8639, 2615-8639
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.