Implementation of Inquiry Learning Model in Collaboration with PBL to Improve Student Understanding in Number Theory Course

The purpose of this study was to describe the presence or absence of the influence of the infusion learning model collaboration with Problem-Based Learning (PBL)  to develop students' understanding of proof and mathematical argumentation in number theory courses. This research is an experimenta...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:JTAM (Jurnal Teori dan Aplikasi Matematika) (Online) Ročník 8; číslo 1; s. 150 - 163
Hlavní autori: Tristanti, Lia Budi, Nusantara, Toto, Maf’ulah, Syarifatul
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: Universitas Muhammadiyah Mataram 19.01.2024
Predmet:
ISSN:2597-7512, 2614-1175
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.