Freinet and Montessori in practice. A comparative analysis of the meanings attributed to the process of learning by early education teachers – research report

The article presented is a qualitative analysis of the early education Freinet and Montessori teachers in relation to their educational practices in the scope of educational constructivism. Understanding constructivism as a metaphor describing process of learning, the authors outline similarities an...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Problemy wczesnej Edukacji Ročník 51; číslo 4; s. 167 - 179
Hlavní autori: Jendza, Jarosław, Grzanka, Joanna
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: University of Gdańsk 31.12.2020
Predmet:
ISSN:1734-1582, 2451-2230
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.