Curriculum Development Innovations of Islamic Education Subject at SMA Negeri 3 Parepare
The research aimed to analyze curriculum development innovations in the implementation of Merdeka Belajar Curriculum in the subject of Islamic Education at SMA Negeri 3 Parepare. The research used a qualitative approach with case study design. The data were collected by interviewing the principal, v...
Uložené v:
| Vydané v: | Ta'dib (Palembang) Ročník 27; číslo 2; s. 121 - 131 |
|---|---|
| Hlavný autor: | |
| Médium: | Journal Article |
| Jazyk: | English |
| Vydavateľské údaje: |
Universitas Islam Negeri Raden Fatah Palembang
31.12.2022
|
| ISSN: | 1410-6973, 2443-2512 |
| On-line prístup: | Získať plný text |
| Tagy: |
Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
|
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!