Designing an Instructional Module for Classroom Teaching Based on the Multiple Intelligences Theory

Lesson content needs active engagement to excite student interest. Teachers face challenges on student engagement in classroom teaching where learning has become procedural. This field study developed an instructional module integrating the 5Es method of instruction anchored on Howard Gardner’s Theo...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Philippine social science journal (University of Negros Occidental-Recoletos- Online) Ročník 4; číslo 3; s. 9 - 18
Hlavní autori: Malapad, Lee P., Quimbo, Maria Anna T.
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: University of Negros Occidental-Recoletos Graduate School 25.10.2021
Predmet:
ISSN:2672-3107, 2704-288X
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.