An Investigation of Teaching-Learning Process and Measurement and Evaluation in Elementary English Course Curriculum with the Communicative Language Approach (Teachers’ Views)

This study aimed to determine how teachers use the communicative language approach in the learning-teaching process and measurement-evaluation dimensions while implementing the 2018 Primary English Course (Grades 2-8) Curriculum. Embedded single case study design, one of the qualitative designs, was...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi dergisi Ročník 8; číslo 3; s. 866 - 895
Hlavní autori: Körhasanoğulları, Neşe, Çam Aktaş, Bilge
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: Anadolu University, Eskisehir 25.07.2024
Predmet:
ISSN:2602-2249, 2602-2249
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.