Data-Driven Insights into Social Media Behavior Using Predictive Modeling

This study proposes a statistical machine learning approach to predict social media usage across various demographic categories in India. The dataset comprises twenty-six features, including demographic attributes (age, gender, education, location), social media engagement metrics (number of followe...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Procedia computer science Ročník 252; s. 480 - 489
Hlavní autori: Selvakumar, V., Reddy, Nadipi Keerthana, Tulasi, R. Sree Vardhini, Kumar, Kunchala Rohit
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: Elsevier B.V 2025
Predmet:
ISSN:1877-0509, 1877-0509
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.