Digital Literacies of Report 191 Programme Pre-entry Level Students at a Technical and Vocational Education and Training College in South Africa

Grounded on connectivism learning theory, the current study concedes that beyond the phases of the digital divide, research has shown that there is still a digital literacy gap among Report 191 programme pre-entry level technical and vocational education and training (TVET) college students that req...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Journal of Education and Learning Technology Ročník 5; číslo 8; s. 257 - 274
Hlavní autori: Buthelezi, Michael Mbongiseni, Hlalele, Dipane Joseph, Dhlamini, Ntokozo Mazwikayise
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: Noyam Journals 07.10.2024
Predmet:
ISSN:2720-7730, 2720-7730
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.