Development of Literacy Engagement in Chinese Students with Varying Language Proficiencies
The objective of this study is to develop literacy engagement in Chinese students with varying language proficiencies through teacher-written corrective feedback. Drawing on Bandura’s social cognitive theory and Boekaerts and Corno’s self-regulation theory, the research aims to understand how correc...
Uložené v:
| Vydané v: | International journal of education and literacy studies Ročník 12; číslo 3; s. 33 - 43 |
|---|---|
| Hlavní autori: | , |
| Médium: | Journal Article |
| Jazyk: | English |
| Vydavateľské údaje: |
Footscray
Australian International Academic Centre PTY. Ltd (AIAC)
30.07.2024
|
| Predmet: | |
| ISSN: | 2202-9478, 2202-9478 |
| On-line prístup: | Získať plný text |
| Tagy: |
Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
|
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!