Development of Literacy Engagement in Chinese Students with Varying Language Proficiencies

The objective of this study is to develop literacy engagement in Chinese students with varying language proficiencies through teacher-written corrective feedback. Drawing on Bandura’s social cognitive theory and Boekaerts and Corno’s self-regulation theory, the research aims to understand how correc...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:International journal of education and literacy studies Ročník 12; číslo 3; s. 33 - 43
Hlavní autori: Jiang, Apisak Sukying, Yilin, Sukying, Apisak
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: Footscray Australian International Academic Centre PTY. Ltd (AIAC) 30.07.2024
Predmet:
ISSN:2202-9478, 2202-9478
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.