Using Video and Multimodal Classroom Interaction Analysis to Investigate How Information, Misinformation, and Disinformation Influence Pedagogy

Abstract Misinformation is accidentally wrong and disinformation is deliberately incorrect (i.e., deception). This article uses the Pedagogy Analysis Framework (paf) to investigate how information, misinformation, and disinformation influence classroom pedagogy. 95 people participated (i.e., one les...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Video journal of education and pedagogy Ročník 8; číslo 1; s. 1 - 28
Hlavní autori: Riordan, John-Paul, Revell, Lynn, Bowie, Bob, Thomas, Caroline, Woolley, Mary, Hulbert, Sabina
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: Leiden Brill 01.08.2023
ISSN:2364-4583
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.