Using Video and Multimodal Classroom Interaction Analysis to Investigate How Information, Misinformation, and Disinformation Influence Pedagogy
Abstract Misinformation is accidentally wrong and disinformation is deliberately incorrect (i.e., deception). This article uses the Pedagogy Analysis Framework (paf) to investigate how information, misinformation, and disinformation influence classroom pedagogy. 95 people participated (i.e., one les...
Uložené v:
| Vydané v: | Video journal of education and pedagogy Ročník 8; číslo 1; s. 1 - 28 |
|---|---|
| Hlavní autori: | , , , , , |
| Médium: | Journal Article |
| Jazyk: | English |
| Vydavateľské údaje: |
Leiden
Brill
01.08.2023
|
| ISSN: | 2364-4583 |
| On-line prístup: | Získať plný text |
| Tagy: |
Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
|
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!