ICILS 2023 Digital kompetanse og algoritmisk tenkning hos norske niendeklassinger

ICILS, the International Computer and Information Literacy Study, examines fourteen-year-olds’ digital competence and algorithmic thinking. The purpose of the study is to survey how well young people are prepared for academic, working and everyday life in a digital world. The study also enables comp...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Hlavní autori: Rohatgi, Anubha, Hatlevik, Ove E, Gudmundsdottir, Greta B, Erstad, Ola A, Björnsson, Julius K
Médium: E-kniha
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: Oslo Cappelen Damm Akademisk/NOASP (Nordic Open Access Scholarly Publishing) 2024
Cappelen Damm Forskning
Predmet:
ISBN:9788202867430, 8202856175, 8202867444, 9788202867447, 8202867436, 9788202856175, 9788202867423, 8202867428
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.