Precomputed Atmospheric Scattering

We present a new and accurate method to render the atmosphere in real time from any viewpoint from ground level to outer space, while taking Rayleigh and Mie multiple scattering into account. Our method reproduces many effects of the scattering of light, such as the daylight and twilight sky color a...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Computer graphics forum Ročník 27; číslo 4; s. 1079 - 1086
Hlavní autori: Bruneton, Eric, Neyret, Fabrice
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: Oxford, UK Blackwell Publishing Ltd 01.06.2008
Wiley
Edícia:Special Issue: Proceedings of the 19th Eurographics Symposium on Rendering 2008
Predmet:
ISSN:0167-7055, 1467-8659
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.