Boustrophedonic Frames: Quasi-Optimal L2 Caching for Textures in GPUs

Literature is plentiful in works exploiting cache locality for GPUs. A majority of them explore replacement or bypassing policies. In this paper, however, we surpass this exploration by fabricating a formal proof for a no-overhead quasi-optimal caching technique for caching textures in graphics work...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:2023 32nd International Conference on Parallel Architectures and Compilation Techniques (PACT) s. 124 - 136
Hlavní autori: Joseph, Diya, Aragon, Juan L., Parcerisa, Joan-Manuel, Gonzalez, Antonio
Médium: Konferenčný príspevok..
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: IEEE 21.10.2023
Predmet:
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.