Personalizing robot tutors to individuals' learning differences

In education research, there is a widely-cited result called "Bloom's two sigma" that characterizes the differences in learning outcomes between students who receive one-on-one tutoring and those who receive traditional classroom instruction. Tutored students scored in the 95th percen...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:HRI '14 : proceedings of the 2014 ACM/IEEE International Conference on Human-Robot Interaction : March 3-6, 2014, Bielefeld, Germany s. 423 - 430
Hlavní autori: Leyzberg, Daniel, Spaulding, Samuel, Scassellati, Brian
Médium: Konferenčný príspevok..
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: New York, NY, USA ACM 03.03.2014
Edícia:ACM Conferences
Predmet:
ISBN:1450326587, 9781450326582
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.