Facilitating nursing and health education by incorporating ChatGPT into learning designs

Traditional nursing and health education design courses usually only transfer knowledge via lectures, and lack interaction, drills and personalized feedback. However, the development and widespread adoption of generative artificial intelligence via the ChatGPT system presents an opportunity to addre...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Educational Technology & Society Ročník 27; číslo 1; s. 215 - 230
Hlavní autori: Ching-Yi Chang, Chin-Lan Yang, Hsiu-Ju Jen, Hiroaki Ogata, Gwo-Haur Hwang
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: Palmerston North International Forum of Educational Technology & Society 01.01.2024
International Forum of Educational Technology & Society
Predmet:
ISSN:1176-3647, 1436-4522
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.