Back to School - Sustaining Recurring Child-Robot Educational Interactions After a Long Break

Maintaining the child-robot relationship after a significant break, such as a holiday, is an important step for developing sustainable social robots for education. We ran a four-session user study (n = 113 children) that included a nine-month break between the third and fourth session. During the st...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:2024 19th ACM/IEEE International Conference on Human-Robot Interaction (HRI) s. 433 - 442
Hlavní autori: Ligthart, Mike E. U., de Droog, Simone M., Bossema, Marianne, Elloumi, Lamia, de Haas, Mirjam, Smakman, Matthijs H. J., Hindriks, Koen V., Allouch, Somaya Ben
Médium: Konferenčný príspevok..
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: ACM 11.03.2024
Predmet:
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.