Výsledky vyhľadávania - Graphics Systems— Distributed/Network Graphics I.3.3 [Computer Graphics

  • Zobrazené výsledky 1 - 5 z 5
Upresniť hľadanie
  1. 1

    RBF Volume Ray Casting on Multicore and Manycore CPUs Autor Knoll, Aaron, Wald, Ingo, Navratil, Paul, Bowen, Anne, Reda, Khairi, Papka, Michael E., Gaither, Kelly

    ISSN: 0167-7055, 1467-8659
    Vydavateľské údaje: Oxford Blackwell Publishing Ltd 01.06.2014
    Vydané v Computer graphics forum (01.06.2014)
    “…Modern supercomputers enable increasingly large N‐body simulations using unstructured point data. The structures implied by these points can be reconstructed…”
    Získať plný text
    Journal Article
  2. 2

    Interactive High-Quality Visualization of Higher-Order Finite Elements Autor Üffinger, Markus, Frey, Steffen, Ertl, Thomas

    ISSN: 0167-7055, 1467-8659
    Vydavateľské údaje: Oxford, UK Blackwell Publishing Ltd 01.05.2010
    Vydané v Computer graphics forum (01.05.2010)
    “… To overcome these limitations, we have developed a distributed visualization system which allows for interactive exploration of non…”
    Získať plný text
    Journal Article
  3. 3

    Level-of-Detail Streaming and Rendering using Bidirectional Sparse Virtual Texture Functions Autor Schwartz, Christopher, Ruiters, Roland, Klein, Reinhard

    ISSN: 0167-7055, 1467-8659
    Vydavateľské údaje: Oxford Blackwell Publishing Ltd 01.10.2013
    Vydané v Computer graphics forum (01.10.2013)
    “…Bidirectional Texture Functions (BTFs) are among the highest quality material representations available today and thus well suited whenever an exact…”
    Získať plný text
    Journal Article
  4. 4

    Advanced Multi-Frame Rate Rendering Techniques Autor Springer, Jan P., Lux, Christopher, Reiners, Dirk, Froehlich, Bernd

    ISBN: 9781424419715, 1424419719
    ISSN: 1087-8270
    Vydavateľské údaje: IEEE 01.03.2008
    Vydané v 2008 IEEE Virtual Reality Conference (01.03.2008)
    “…Multi-frame rate rendering is a parallel rendering technique that renders interactive parts of the scene on one graphics card while the rest of the scene is rendered asynchronously on a second graphics card…”
    Získať plný text
    Konferenčný príspevok..
  5. 5

    A Unified Calibration Method with a Parametric Approach for Wide-Field-of-View Multiprojector Displays Autor Ogata, Masato, Wada, Hiroyuki, van Baar, Jeroen, Raskar, Ramesh

    ISBN: 9781424439430, 1424439434
    ISSN: 1087-8270
    Vydavateľské údaje: IEEE 01.03.2009
    Vydané v 2009 IEEE Virtual Reality Conference (01.03.2009)
    “…In this paper, we describe techniques for supporting a wide-field-of-view multiprojector curved screen display system…”
    Získať plný text
    Konferenčný príspevok..