Vzdelávací program : vzdelávanie učiteľov v súvislosti s tvorbou školských vzdelávacích programov pre učiteľov gymnázií - multiplikátori, frekventanti, (kontinuálne, aktualizačné vzdelávanie)
Uložené v:
| Ďalší autori: | |
|---|---|
| Médium: | Kniha |
| Jazyk: | Slovak |
| Vydavateľské údaje: |
Bratislava :
Štátny inštitút odborného vzdelávania,
2011
|
| Predmet: | |
| ISBN: | 9788089247219 |
| On-line prístup: |
|
| Tagy: |
Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
|
MARC
| LEADER | 00000nam a2200000 4500 | ||
|---|---|---|---|
| 003 | SK-BrCVT | ||
| 005 | 20220618073226.0 | ||
| 006 | ao e f 000 0 | ||
| 008 | 120328s2011####xo# o e f 000 0slo#d | ||
| 020 | |a 9788089247219 |q (brož.) | ||
| 035 | |a CVTIDW0012464 | ||
| 040 | |a SNK |b slo |c SVKBB |e AACR2 |d CVTI SR | ||
| 041 | 0 | |a slo | |
| 044 | |a xo |c SK | ||
| 080 | |a 371.214 |2 2008 | ||
| 080 | |a 377.8 |2 2008 | ||
| 245 | 0 | 0 | |a Vzdelávací program : |b vzdelávanie učiteľov v súvislosti s tvorbou školských vzdelávacích programov pre učiteľov gymnázií - multiplikátori, frekventanti, (kontinuálne, aktualizačné vzdelávanie) |c zostavenie diela koordinovali: Mária Siváková ... [et al.] |
| 246 | 1 | 0 | |a Vzdelávanie učiteľov v súvislosti s tvorbou školských vzdelávacích programov pre učiteľov gymnázií- multiplikátori, frekventanti, (kontinuálne, aktualizačné vzdelávanie) |
| 260 | |a Bratislava : |b Štátny inštitút odborného vzdelávania, |c 2011 | ||
| 300 | |a 99 s. : |b fotogr., lit., tab. ; |c 30 cm | ||
| 500 | |a Európska únia. Európsky sociálny fond | ||
| 653 | 1 | |a školský vzdelávací program | |
| 653 | 1 | |a stratégia vyučovania | |
| 653 | 1 | |a učebné osnovy | |
| 653 | 1 | |a vzdelávanie pedagógov | |
| 653 | 1 | |a stredná škola | |
| 655 | 7 | |a príručky |2 SNKPH | |
| 700 | 0 | |a Siváková, Mária |4 com | |
| 852 | |a CVTISR |b 1 | ||
| 910 | |b A615607 | ||
| 919 | |a 978-80-89247-21-9 | ||
| 959 | |a 02 | ||
| 974 | |a maria.Geracsekova |f Knihy | ||
| 992 | |a APP | ||
| 999 | |c 184086 |d 184086 | ||

