Search Results - "obligation to render services"
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Authors: et al.
Source: GMS Health Technol Assess
GMS Health Technology Assessment; VOL: 7; DOC05 /20110915/Subject Terms: Gesetzliche Krankenversicherung, Zusatzleistung, TECHNOLOGY ASSESSMENT, BIOMEDICAL, offer, Risikoabschätzung, Methodik, individual health services, biomedical technology assessment, RISK ASSESSMENT, glaucoma/economics, ECONOMICS, MEDICAL, Effizienz, humans, specifity, report, Nachfrage, interviews as topic, Ökonomie, Übersichtsliteratur, HTA, review literature as topic, supplementary benefit, Selbstbeteiligung, self retention, technology, juricical, Kostensenkung, SOZIALÖKONOMISCHE FAKTOREN, mass screening, medical evaluation, Glaukom, CLINICAL TRIALS AS TOPIC, add-on benefit, ENDOMETRIAL NEOPLASMS/ECONOMICS, Article, methods, 03 medical and health sciences, Behandlung, GOÄ, Technikfolgen-Abschätzung, biomedizinische, additional benefit, survey, health technology assessment, private health insurance, Wunschsystem, HTA-report, Individuelle Gesundheitsleistung, HTA report, Gesundheitsökonomie, screening, commercialisation, Angemessenheit, health economic studies, sensitivity, systematische Übersicht, HEALTH CARE COSTS/*ETHICS, META-ANALYSIS AS TOPIC, TECHNOLOGIE, Kosten Effektivität, REVIEW LITERATURE AS TOPIC, KONTROLLIERTE KLINISCHE STUDIEN, G-BA, VERSICHERUNGSLEISTUNGEN, evidence based medicine, costs, health care costs, return of costs, sozioökonomische Faktoren, gesundheitsökonomische Studien, Therapiefreiheit, Methoden, endometrial neoplasms/economics, Kommerzialisierung, health economics, cost-benefit analyses, sozialökonomische Faktoren, EbM, cost effectiveness, Glaukomscreening, COSTS AND COST ANALYSIS, Beurteilung, Doctor's duty to give patients information, Sensitivität, clinical freedom, controlled clinical trials as topic, Kosten und Kostenanalyse, Kosten-Nutzen-Analyse, technology evaluation, sozio-ökonomische Faktoren, EFFICIENCY, EBM, TECHNIKFOLGEN-ABSCHÄTZUNG, BIOMEDIZINISCHE, EVALUATION STUDIES AS TOPIC, review, Arzt-Patient-Beziehungen/*Ethik, effectiveness, socioeconomic factors, Prävention, costs and cost analysis, HEALTH CARE COSTS, decision making, socioeconomics, Entscheidungsfindung, Mensch, Sozioökonomie, care, ÖKONOMIE, ÄRZTLICHE, GLAUKOM, cost control, Versicherungsleistungen, therapy, ECONOMICS, MENSCH, Technologie, medizinische, medizinische Versorgungskosten, Federal Joint Commitee, economics, GLAUCOMA/ECONOMICS, PHYSICIAN-PATIENT RELATIONS/*ETHICS, VUS, CONTROLLED CLINICAL TRIALS AS TOPIC, evaluation studies as topic, preventive services, Endometriumtumoren, Gemeinsamer Bundesausschuss, Reihenuntersuchung, random allocation, INTERVIEWS AS TOPIC, catalogue of benefits, Angebot, diagnosis, health care costs/*standards, cost repayment, ÖKONOMIE, Technologie, THERAPY, medizinische Beurteilung, technology assessment, biomedical, co-payment, 0302 clinical medicine, Kostenminimierung, prevention, Kostenanalyse, cost analysis, Informationspflicht, preventive benefits, IGeL, catalogue of services, INSURANCE, HEALTH, REIMBURSEMENT, TECHNOLOGY, MEDICAL, Glaukom/Ökonomie, Vorsorge, SOCIOECONOMIC FACTORS, Private Krankenversicherung, risk assessment, technical report, Vaginaler Ultraschall, demand, 610 Medical sciences, Medicine, vaginal ultrasound, obligation to pay, 3. Good health, statutory health insurance, meta analysis as topic, Endometriumtumoren/Ökonomie, Kosten, Ökonomie, ärztliche, MASS SCREENING, cost-cutting, KLINISCHE STUDIEN, PKV, evidenzbasierte Medizin, cost reduction, COST-BENEFIT ANALYSIS, endometrial neoplasms, Gesundheitsfinanzierung, benefit package, randomization, medical costs, HTA Bericht, health care costs/*ethics, randomisation, DECISION MAKING, interview, Technologiebewertung, freedom of therapy, accident, technology assessment, economic aspect, GKV, ethics, glaucoma, ENDOMETRIAL NEOPLASMS, METAANALYSE, EVIDENCE-BASED MEDICINE, Kostenreduktion, Krankheitskosten, private service, efficacy, Selbstzahlerleistung, randomized controlled trials as topic, Privatleistung, ENTSCHEIDUNGSFINDUNG, Gebührenordnung, appropriateness, poll, systematic review, GLAUCOMA, medizinische Bewertung, EVALUATIONSSTUDIEN, HTA-Bericht, INTERVIEWS, Health technology assessment, medizinische Versorgungskosten/*Ethik, KOSTEN UND KOSTENANALYSE, EFFIZIENZ, TECHNOLOGIE, MEDIZINISCHE, clinical trials as topic, technology, medical, treatment, medizinische Versorgungskosten/*Standard, HEALTH CARE COSTS/*STANDARDS, RISIKOABSCHÄTZUNG, HUMANS, INSURANCE BENEFITS, medizinische Technologie, Kosteneffektivität, Kosten-Effektivität, Versicherung, Kranken-, Leistung, Technologiebeurteilung, social economic factors, Krankenkasse, ddc: 610, economics, medical, Screening, fee schedule, Wirksamkeit, Therapie, RANDOMIZED CONTROLLED TRIALS AS TOPIC, Ethik, ÜBERSICHTSLITERATUR, KOSTEN-NUTZEN-ANALYSE, obligation to render services, physician-patient relations/*ethics, Kostenerstattung, RANDOMISIERTE KONTROLLIERTE STUDIEN, health insurance fund, Interviews, ärztliche Aufklärungspflicht, Übersichtsarbeit, obligation to supply services, Spezifität, insurance, health, reimbursement, TECHNOLOGY, Versorgungsauftrag, insurance benefits, Eigenleistung, cost-effectiveness, GUTACHTENBASIERTE MEDIZIN, commercialization, medical assessment, range of benefits, random, review literature, reimbursement of costs, Wahlsystem, screening for glaucoma, ökonomischer Aspekt, efficiency, ENDOMETRIUMTUMOREN, Kostenkontrolle, REIHENUNTERSUCHUNG, gutachtenbasierte Medizin, Effektivität
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