Výsledky vyhľadávania - "Tavakol, Mohsen"
-
1
Autori:
Zdroj: Medical Teacher; Sep2025, Vol. 47 Issue 9, p1441-1446, 6p
-
2
Autori:
Zdroj: International Journal of Production Research; Nov2025, Vol. 63 Issue 21, p7961-7979, 19p
-
3
Autori: a ďalší
Zdroj: Medical Teacher; Dec2024, Vol. 46 Issue 12, p1650-1650, 1p
-
4
Autori:
Zdroj: Journal of Applied Social Sciences (19367244); Mar2025, Vol. 19 Issue 1, p49-76, 28p
-
5
Autori: a ďalší
Zdroj: Medical Teacher; Nov2023, Vol. 45 Issue 11, p1309-1309, 1p
-
6
Autori: a ďalší
Zdroj: Medical Teacher; May2023, Vol. 45 Issue 5, p554-554, 1p
-
7
Autori: a ďalší
Zdroj: Medical Teacher; Feb2024, Vol. 46 Issue 2, p188-195, 8p
-
8
Autori:
Zdroj: International Journal of Medical Education; 2024, Vol. 15, p80-83, 4p
-
9
Autori:
Zdroj: Medical Teacher; Feb2023, Vol. 45 Issue 2, p232-233, 2p
-
10
Autori:
Zdroj: Medical Teacher; Apr2022, Vol. 44 Issue 4, p453-454, 2p
Predmety: RATING of students, MENTORING, ACADEMIC achievement, QUALITY assurance
-
11
Autori:
Zdroj: Medical Teacher; Dec2022, Vol. 44 Issue 12, p1421-1421, 1p
-
12
Autori: a ďalší
Zdroj: Ubiquitous Learning: An International Journal; Jun2025, Vol. 18 Issue 1, p219-236, 18p
-
13
Autori: a ďalší
Zdroj: Risks; Nov2025, Vol. 13 Issue 11, p219, 39p
-
14
Autori: a ďalší
Zdroj: Social Sciences (2076-0760); Oct2025, Vol. 14 Issue 10, p599, 29p
Korporácia: EUROPEAN Union
-
15
Alternate Title: Kształtowanie świadomości etyki środowiskowej w edukacji poprzez projekcje filmowe. (Polish)
Autori: a ďalší
Zdroj: Studia Ecologiae et Bioethicae; 2025, Vol. 23 Issue 4, p33-47, 15p
-
16
Autori:
Zdroj: International Journal of Medical Education; 2023, Vol. 14, p123-130, 8p
Predmety: ITEM response theory, GOVERNMENT aid, MEDICAL students, MEDICAL schools, CONDITIONAL probability
Korporácia: UNIVERSITY of Nottingham
-
17
Autori:
Zdroj: International Journal of Medical Education; 2023, Vol. 14, p84-87, 4p
-
18
Autori:
Zdroj: Applied Linguistics Review; Sep2025, Vol. 16 Issue 5, p2247-2273, 27p
-
19
Autori:
Zdroj: West European Politics; Sep2025, Vol. 48 Issue 6, p1389-1427, 39p
-
20
Autori:
Zdroj: Medical Teacher; Jun2022, Vol. 44 Issue 6, p582-595, 14p
Full Text Finder
Nájsť tento článok vo Web of Science